Mijn eerste 4 weken op Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Tirza Linden - WaarBenJij.nu Mijn eerste 4 weken op Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Tirza Linden - WaarBenJij.nu

Mijn eerste 4 weken op Bonaire

Door: Tirza

Blijf op de hoogte en volg Tirza

19 Mei 2018 | Bonaire, Kralendijk

Bontardi! Mijn eerste 4 weken zitten erop! Er is veel gebeurt in deze korte tijd, maar daar heb ik veel van geleert!

Het begon allemaal met de reis hier naartoe, nog nooit ben ik zo ver gereisd, gelukkig was ik niet alleen en vloog ik met 2 andere klasgenootjes. Nadat we de lieve familie hadden uitgezwaaid zijn we aan de lange vlucht begonnen richting Bonaire. Na veel powernaps en eten kwamen we eindelijk aan. Het eerste wat mij opviel toen ik uit het vliegtuig stapte was de laid-back vibe en natuurlijk de hoge tempratuur. Ik ontmoeten de persoon waar ik een kamer huurde en ben meteen pizza gaan eten. Goed begin dus ;).
De eerste 2 weken verliepen goed, ik moest me nog even acclimatiseren en wennen aan de cultuur. 1 Mei ben ik verhuist samen met dezelfde vrouw naar een ander huisje gelegen in Republiek, boven op de berg. Een klein maar fijn huisje, echter liep het contact tussen mij en de huisbaas niet zo goed. Dus besloot ik te verhuizen naar een andere verblijfplaats. Dit liep niet zo heel soepeltjes, zelfs tot het punt dat de politie er helaas bij moest komen. Nu heb ik gelukkig een hele fijne verblijfplaats gevonden bij 2 super mensen! Ik voel me helemaal thuis hier en wil nog lang niet terug naar Nederland. De stage loopt ook super goed. We zijn bezig met het organiseren van een dansshow met het thema Candyland, het is een hoop geregel maar wel super tof om dadelijk het eindresultaat te zien! Vaak ga ik na stage nog even naar het strand, om even te genieten van het tropische eiland waar ik me op bevind. Uiteraard sport ik hier ook nog 6 dagen per week! Maar laat ik daar maar niet over beginnen ;) Ik hou jullie op de hoogte met foto’s filmpjes en andere verslagen! Ayo!

• 29 Mei 2018 - 16:07

Susanne:

Jee Tirza, politie?!
    Fijn dat het allemaal goed is gekomen en je het naar je zin hebt. Het klinkt als een heel mooi avontuur!
    Succes met de voorbereidingen voor de dansshow en geniet van het mooie eiland!